جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ 
  • کد خبر : ۲۷۳۲
تجهیز ناوگان موتوری شهرداری با بیل بكهو
در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به همشهریان گرامی و با اهتمام ویژه و پیگیری مستمر جناب آقای مهندس زارعی شهردار چغادک ناوگان موتوری شهرداری، تجهیز به یک دستگاه بیل بکهو گردید.

                                                                    

  💠عیدی دیگر از شهرداری چغادک به شهروندان چغادکی 👇👇                                              

        🔰تجهیز ناوگان موتوری شهرداری                                                   

    💠در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به همشهریان گرامی و با اهتمام ویژه و پیگیری مستمر  جناب آقای مهندس زارعی شهردار چغادک ناوگان موتوری شهرداری، تجهیز به یک دستگاه بیل بکهو گردید.                                                

       ◀شهردار چغادک در این خصوص عنوان نمود : این کار در راستای بالا بردن توان موتوری و اجرای بهتر طرح های عمرانی انجام گردید. وی افزود :این دستگاه در حوزه خدمات شهری و عمرانی قابلیت های فراوان و کارایی زیادی دارد که یکی از نیازهای ضروری برای مدیریت خدمات رسانی و به ویژه در زمان بحرانی قلمداد می شود و از سالها پیش خرید این دستگاه در برنامه کاری شهرداری بوده و هم اکنون با پیگیریهای مستمر و مساعدت استانداری از محل سازمان شهرداری های کشور محقق گردید.
زارعی در پایان از تعاملات و   مساعدت های حوزه معاونت عمرانی استانداری  خصوصا مدیر کل محترم دفتر امور شهری تقدیر و تشکر  نمودند و اظهار امیدواری کردند با اضافه شدن این دستگاه شهرداری در ارایه خدمات به شهروندان مطلوب تر از گذشته گام بردارد.                                                 

✨✨✨✨✨✨✨               روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0