Wednesday, May 8, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Wed Mar 17, 2021
  • news code : 2827
پیام مهندس علی زارعی شهردار چغادك به مناسبت هفته وحدت
🔰ماه شَعبان به یمن میلاد شایسته‌ترین بندگان و مهتر جوانان اهل بهشت،امام حسین (ع) عزیزترین ماه‌های اسلامی و فخر مسلمین گردیده است.

یام تبریک مهندس زارعی شهردار چغادک  به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار👇👇                                                بسمه تعالی                         🔰ماه شَعبان به یمن میلاد شایسته‌ترین بندگان و مهتر جوانان اهل بهشت،امام حسین (ع) عزیزترین ماه‌های اسلامی و فخر مسلمین گردیده است.      🟢نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، عزت و اقتدار پاسداران عزیز را یادآور می شود.  
🔷بی تردید امروز پاسداران و بسیجیان جان بر کف با درس آموزی از حماسه حسینی و  اقتدا به رهبر و مولای خویش ، ایثار، فداکاری و جانفشانی برای حفظ  سلامت همه شهروندان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان خواسته و آرمان اصلی خود قرار داده و چونان دژی نفوذ ناپذیر ، پاسدار حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و پرچم عزت و افتخار و   پیشرفت ملت را به دوش گرفته اند.
خدمات خالصانه وصادقانه پاسداران آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است و بذل دل انگیز این خدمت ، تنومندی واقتدار شجره طیبه بسیج است .
❇️  قدردان  پاسداران عزیزمان، غیور مردانی از جنس شهامت و رشادت هستیم که در لباس و قامت مقدس پاسداری با تأسی از عاشورای حسینی، طلایه دار حفاظت و حراست از انقلاب و کیان نظام پرصلابت جمهوری اسلامی ایران هستند.                            علی زارعی _شهردار چغادک🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0