Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Fri Mar 20, 2020
  • news code : 2733
در آستانه سال نو شهر چغادك پاكسازی گردید
💠 مهندس زارعی شهردار چغادک با تاکید بر اهمیت موضوع رسیدگی و پاکسازی شهر در آستانه سال جدید اظهار داشت: شهرها به عنوان موجودات زنده نیازمند رسیدگی مستمر هستند که در آستانه سال جدید و ایام نوروز لازم است با نگاهی متفاوت به استقبال بهار و سال نو برویم. وی با اشاره به اقدامات انجام شده ، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های استقبال از بهار ، پاکسازی و برداشت نخاله ها شهر بود که در دستور کار ما قرار گرفت . برای این اقدام، اکیپ جمع‌آوری خاک و نخاله، همه روزه در سطح شهر فعالیت می کنند و گشت های ویژه نیز بر این کار نظارت خواهند کرد.

پاکسازی و برداشت نخاله از سطح شهر در آستانه سال نو👇👇                    

            💠 مهندس زارعی شهردار چغادک با تاکید بر اهمیت موضوع رسیدگی و پاکسازی شهر در آستانه سال جدید اظهار داشت: شهرها به عنوان موجودات زنده نیازمند رسیدگی مستمر هستند که در آستانه سال جدید و ایام نوروز لازم است با نگاهی متفاوت به استقبال بهار و سال نو برویم.  وی با اشاره به اقدامات انجام شده ، تصریح کرد: یکی از  برنامه‌های استقبال از بهار ، پاکسازی و برداشت نخاله ها شهر بود که در دستور کار ما قرار گرفت . برای این اقدام، اکیپ جمع‌آوری خاک و نخاله، همه روزه در سطح شهر فعالیت می کنند و گشت های ویژه نیز بر این کار نظارت خواهند کرد.
 
وی به تجهیرات ، خودروها و نيروي انساني مورد نياز جهت پاكسازي سطح شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به خانه تكانی و پاكسازی منازل در روزهای پايانی سال، حجم زباله ها، خاک و نخاله ها و ضایعات ساختمانی افزايش مي يابد كه هزينه و تلاش مضاعف جهت پاكسازی شهر، محلات و معابر شهری جهت استقبال از نوروز را در پی  داشت.

◀زارعی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب ورفاه حال شهروندان است.
💠وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در روزهای پایانی سال و آستانه سال نو، با اقدامات خود توانسته باشیم  شهری زیبا و پاکیزه را در جهت رفاه حال  شهروندان فهیم فراهم کرده باشیم.
شهردار چغادک افزود : این شهرداری در راستای استقبال از نوروز و به عنوان متولی نگهداری شهر همزمان با خانه تکانی شهروندان، اقدام به پاکسازی کوچه و خیابانها نموده تا شهر نیز تمیز و آراسته شود و ضمن ایجاد بستری مناسب برای شهروندان، آنها شاهد شهری پاکیزه در آستانه سال نو باشند. ✨✨✨✨✨✨✨✨روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0